Úspěšná reklamní kampaň

Potisk tašek představuje kampaň, kterou prezentujete své služby. Myslete na to při volbě celkového designu. Vyberte si tu barvu materiálu, která pocitově odpovídá zaměření Vaší firmy. Taška samozřejmě není billboard a tak se nesnažte vnést na ni inzerát nebo prospekt. Zaměřte se jen na to nejpodstatnější. Celkový design by měl působit luxusně, tak, aby produkt využíval klient i k běžným účelům, například nákupům. Toto Vám pak zajistí ostatně kvalitní reklamu.

Nepřeplácejte to

Docela postačí firemní slogan, logo a nějaká nápaditá kresba, která odpovídá Vašemu podnikání. Hodí se třeba i vtipná invence. Součástí může být ještě kontakt na webové stránky a maximálně e-mail a telefonní číslo. Pokud si nevíte rady, obraťte se na odborníky, jistě Vám rádi poradí.

Úspěšná reklamní kampaň
Ohodnoťte příspěvek